Ogłoszenie wskazywało na fakt, że ktoś się poddał z odbudową. Silnik w częściach, ale z głowicą przystosowaną do benzyny bezołowiowej. Skrzynia osobno. Co ciekawe, w latach 90tych został zamontowany silnik B20 (oryginalnie był B18) i zostało to odnotowane w dokumentach. Zderzaki bez kłów, chromy wyglądają na kompletne. Wnętrze w bardzo dobrym stanie jak na ten rocznik – 1968.
Pierwsze zdjęcia po odebraniu i załadowaniu przez firmę transportową.
I już w garażu. Dodatkowo ktoś inny się nim zainteresował. Amazon przypadł jej do gustu.
Okazało się też, że dostałem dosłownie pełny bagażnik części. Sporo nowych z metkami z ASO.
Wstępne oględziny wskazują, że progi i podłoga są w dobrym stanie, cały spód ma świeżą konserwację.
A tutaj już w transporcie przeze mnie do hali, gdzie teraz czeka na oględziny przed rozpoczęciem prac, warsztat już wybrany.
Zderzenie dwóch różnych światów motoryzacji: