Biały: nadkola, przód oraz podłoga.

Poskładany i zabezpieczony przód wraz z nadkolami, a następnie montaż błotników oraz pasa przedniego. O dziwo, całkiem niezłe wykonanie elementów blacharskich. Przy okazji ktoś mi przysłał szerokie nadkole przednie zewnętrzne zamiast wąskiego, tym się różnią ST od FL/EL. No cóż, handlować potrafią, jednak wiedzy technicznej brak…

Przyszła kolej na podłogę, widać, że szczególnie podłoga kierowcy przestała istnieć. Tak to wyglądało przed naprawą:

Przymierzenie nowych płatów (produkowane w Turynie) i następnie masa pracy z wpasowaniem:

Dorobienie elementu spajającego nadkole ze słupkiem oraz progiem:

W dalszym ciągu szukam poszycia prawego przedniego słupka, lewe udało się dostać (z epoki).

Author: szpulek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *