Biała pierwsza seria się składa. Zawieszenie i silnik.

Zanim ten silnik uzyskał taki wygląd po złożeniu zostało przeprowadzone mnóstwo prac, aby go odratować. Po rozbiórce okazało się, że jeden z gwintów świec miał ciekawy patent z dodatkową tuleją. Do tej pory trudno powiedzieć w jakim celu.

Tak, można było pójść na łatwiznę i wstawić inny silnik. Jednak ten samochód ma być wyjątkowy i możliwie jak najbardziej w oryginale. Więc sukcesywnie, powoli i bez pośpiechu dążymy do celu. Na zdjęciach także odnowiona prądnica oraz rozrusznik.


Zostały także oczyszczone i pomalowane proszkowo elementy zawieszenia, przeniesienia napędu oraz elementy układu hamulcowego. Wprawne oko zauważy, że przednie wahacze nie wyglądają tak jak te, które znamy. We wczesnej pierwszej serii 126 użyte bowiem zostały wahacze z Fiata 500.


Szyby też już są wstawione, brakuje jeszcze klinów z przodu i z tyłu, ale niedługo się pojawią.

Author: szpulek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *