Wrzos, końcówka składania.

Rośnie w oczach, tak można byłoby podsumować ostatnie prace z wrzosem. Ale po kolei.

Układ hamulcowy

Łatwo się składa, gdy większość części jest nowa. Jednak w wielu przypadkach poprawiamy fabrykę. Ogólny cel jest taki, aby nie łapać korozji na żadnym z elementów. Więc nawet bębny zostały pomalowane.

Emblematy

Poziom tej odbudowy wymaga także nowych emblematów, udało się dostać całkiem nowe. Największy problem był jednak z emblematem 126elx, ale z tym też się w końcu udało (nie ma go jeszcze w tym artykule).

Zderzaki

Nowe zderzaki, niestety nie da się dostać antracytowych, zapadła więc decyzja, aby nowe zderzaki oddać do malowania. Przy okazji stelaże również zostały pomalowane. Już powoli widać jak będzie wyglądał po zakończeniu składania.

Pranie tapicerki oraz pasów

Oryginalna tapicerka nie była w tragicznym stanie. Pozostało więc ją oddać do profesjonalnego prania. Przy okazji zostały również dokładnie wyczyszczone pasy bezpieczeństwa.

Dywany i tapicerka

Po wykonaniu wygłuszenia przyszedł czas na dywany. Te uprzednio zostały profesjonalnie wyprane, gdyż zachowały się w całkiem niezłym stanie. Tył wnętrza już poskładany na gotowo. To samo z tapicerkami drzwi.

Koła

Tutaj też w zasadzie wszystko jest nowe lub odnowione. Felgi stalowe odmalowane na czarno. Kołpaki odmalowane w kolor, a do tego nowe opony oraz nowe śruby mocowania kół.

Widać także całkiem nowe listwy drzwiowe.


Wkrótce składamy silnik i będzie pierwsze odpalenie.

Author: szpulek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *