Po długim oczekiwaniu zapadła decyzja, aby w końcu przerejestrować pierwszego w naszej kolekcji Happy Enda, ale aby to zrobić, najpierw należało go wyciągnąć z hali. A z racji tego, że był pierwszy to i został wstawiony całkiem do rogu hali.
Cała operacja wymagała wyciągnięcia kilku innych samochodów. Sami zobaczcie, ten 0109 zaznaczony jest strzałką. Trzeba było ruszyć Wartburga Tourista, FLa, Silvera, wczesnego Personala w kolorze limonkowym, niewiadówkę, smerfa, innego HE, ale czerwonego, a nawet zielonego ELa. I udało się.
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/BEF7FAC1-D030-49DD-8F7E-BB867BC66F70-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/02FED15D-FFC7-4A15-A9E5-7426BAE98080-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/2CBDF500-3D31-40CD-ACB4-EBC61BCB3486-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/F1920A82-74A6-49DB-99D1-BD1BEE54DFF5-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/34BA6096-087B-4E2F-A4C2-C8757BB44902-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/8CC05721-B1EB-4F36-9194-D72E68391378-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/6CFEDD10-8305-47AD-A7B6-0032ADBDFA15-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/EFAE8FD2-6D7D-415C-A81D-8A97402101AE-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/622D5908-0829-425C-95E3-14FB5D0F957E-1024x768.jpeg)
Na sam koniec okazało się, że trzymały hamulce, więc trzeba było wyciągnąć go na lince, hamulce puściły i wylądował na lawecie, aby pojechać na przegląd.
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/39F1E3A7-5CC7-4F88-8C1F-526F48BF3368-scaled.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/3AF121EA-3B32-4035-94BD-F92C26955D45-scaled.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/D4160D4B-517A-4908-B574-5B83C6EF5FC8-scaled.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/FC3C7718-1A07-4E48-8DC9-D0B3228688ED-scaled.jpeg)
Przegląd był dużym zaskoczeniem, hamulce w pełni sprawne, a w zawieszeniu tylko minimalny luz na wąsie/wsporniku układu kierowniczego. Później już tylko formalności i otrzymaliśmy komplet dokumentów z potwierdzeniem wykonania badania technicznego.
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/77066006-0FA8-428D-B90B-03721FE8D78A-scaled.jpeg)
Kolejny krok to wydział komunikacji i dostaliśmy tablice. Przy okazji kolejny samochód, który otrzymał ramki pod tablice rejestracyjne CarBlog.pl. Tak to się obecnie prezentuje.
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/547E6410-D207-4FBC-B487-815A0C62A3A3-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/CD8F922A-CAF3-4253-8F44-2E38B8606DDE-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/A8B0AED5-48FE-48F7-BC6A-A65F0E678E12-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/D2242B2D-3E8A-4A63-B1F0-B5F885CEFE9C-1024x768.jpeg)
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/4D3C9131-E448-4A29-8D56-90D83854E25F-1024x768.jpeg)
A na koniec, HE0109 trafił w zupełnie inne miejsce, gdzie przezimuje.
![](https://carblog.pl/wp-content/uploads/2022/12/137ED7DB-6595-405C-BC38-D8E986220B39-scaled.jpeg)